חיפוש

מדוע עסקים צריכים להשתמש בטיקטוק

טיקטוק לעסקים

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית ייחודית המתמקדת בשיתוף סרטונים קצרים, טבעיים, ניתנים לקשר שמשתמשים עשויים להתאים אישית עם כתוביות ושכבות-על מושכות את העין המותאמות לעתים קרובות למוזיקה טרנדית ופופולרית. בנוסף, הוא יכול לקשר בצורה חלקה עם פלטפורמות רשתות חברתיות אחרות, מה שהופך את התוכן לקל להפצה.

עכשיו אפשר להחשיב את TikTok כמו כל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת, אבל כאדם שמזוהה עם עסק, הוא/היא פשוט לא צריך. TikTok והתהילה שלו ברחבי העולם בשוק הנוכחי עשויים להיות השקעה ראויה לטווח ארוך עבור המותג שלך. משתמשי TikTok יכולים ליצור תוכן של משכים וסוגים שונים, המשרתים את העסק, הקהל והנישה שלהם, בניגוד לפלטפורמות מדיה חברתית מרכזיות אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין.

עסקים רבים השיגו הצלחה ב-TikTok על ידי מתן גישה לקהל שאין לפלטפורמות אחרות בגלל היצירתיות, החידושים והחשיפה שהיא מעניקה. זה מבסס רמה חדשה לגמרי של מעורבות עם קהל הלקוחות שהחברה שלך מנסה להגיע אליו, וזו הסיבה שעסקים צריכים להשתמש ב- TikTok.

במילה אחת, טיקטוק יעזור לך להגדיל את החשיפה שלך, מה שבתורו יגדיל את הסבירות שלקוחות יישארו עם החברה שלך, יקנו ממך ויכירו יותר את המותג שלך. זה יאפשר לחברה שלנו לתקשר את התוכן שלה בצורה הטבעית, המהנה, המציאותית והאותנטית ביותר על ידי אימוץ אסטרטגיה פחות רשמית וממוקדת וידאו.

היתרונות העיקריים של שיווק באמצעות טיקטוק

משפר את זהות המותג

עם קצב צמיחה של כ-8% בשנה, ל-TikTok היו קרוב ל-78.7 מיליון משתמשים בארצות הברית בשנת 2021 (Statista, ינואר 2022). מספר זה מתאר בבירור שטיקטוק לעסקים מציע הזדמנות מספקת לשפר את זהות המותג ולהתחבר לקהל גדול. מותגים יכולים לבחור בגישה ייחודית לשיתוף תוכן באמצעות TikTok, בכל דרך שהם ימצאו יעילים כדי להגיע לקהל רחב יותר ולשפר את זהות המותג שלהם.

הגבר את המודעות למותג

שיטה נפוצה להגביר את המודעות למותג באמצעות TikTok היא שימוש בהאשטאגים, המאפשרים ליצרני תוכן לנצל את הטרנדים הפופולריים ולקבל הרבה משיכה מהפוסטים שלהם. זה אומר שאתה יכול להגדיל משמעותית את מספר הצפיות שהסרטונים שלך מקבלים על ידי התאמת התוכן שלך לטרנד פופולרי.

משפר את האותנטיות של תמונת המותג

לרוב העסקים יש סף פנאי והומור שעדיין לא הגיע אליו, ו-TikTok היא הדרך המתאימה ביותר לחבר את המותג שלך עם משתמשי המדיה החברתית, המשוועים לחיבור ואותנטיות אנושיים, תוך שימוש בתוכן הקליל, הגחמני והמשעשע של TikTok . מיצוב המותג שלך כאחד שקל להתחבר אליו ישפר את מעורבות הלקוחות עם המותג שלך ויצייר תמונה חיובית של המותג שלך ככזה שהלקוחות שלך רואים בו אותנטיים.

להגיע לשוק היעד שלך מהר יותר

תוך 6 שנים בלבד לאחר השקתו, TikTok הורד למעלה מ-3 מיליארד פעמים דרך חנות Google Play ו-Apple App Store (Sensor Tower, 2022). כ-29% מהמורידים של TikTok משתמשים באפליקציה באופן קבוע, מה שהופך את TikTok לבסיס המשתמשים השני הכי מעורב בעולם (Sensor Tower, 2022). נתונים אלה מראים שאתה יכול להגיע בקלות לשוק יעד גדול יותר בתוך תקופה קצרה יותר, גם זה על פני הגלובוס.

ידידותי לתקציב לעסקים

הדבר הטוב ביותר בשימוש ב- TikTok לעסקים הוא שהוא יכול להביא לך הצלחה בכל תקציב. קל למותגים פחות מוכרים להשיג יותר טווח הגעה אורגני באמצעות TikTok מבלי לבזבז הרבה, מה שהופך אותה לאופציה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר לצמיחה.

לסיכום

טיקטוק מאפשר לך לעשות את הצעד הראשון החיוני בשיווק ל-Gen Z, קבוצה דורית שקשה להגיע אליה וחשיבותה הולכת וגדלה ככל שהם מקבלים חשיבות רבה יותר בכלכלה. זה לא בלתי אפשרי לשווק לדורות צעירים יותר; אתה רק צריך להיות גמיש, להוסיף קצת הומור ולתת להם משהו להתייחס אליו. וזה כל הפוקוס של TikTok.

TikTok for Business, המציעה למשווקים דיגיטליים מגוון כלים שיעזרו להם לשפר את ההשפעה של מסעות הפרסום שלהם, הוצגה רשמית על ידי TikTok בשנת 2020. זה איפשר לחברות ליצור אינטראקציה עם קהל ה-TikTok שלהן ולהרחיב אותן. עסקים גדולים וקטנים חייבים לייעל ולהציג את התוכן שלהם כדי להפוך צופי TikTok נלהבים ללקוחות נאמנים כשהאתר ממשיך לצבור פופולריות.

תוכן עניינים